Plugg, plugg och mera plugg

Hej! Nu har jag suttit med skolarbete hela dagen igår och idag, men nu är jag äntligen färdig med allt vilket känns skönt då allt i projektet ska in imorn... :/ Därför har bloggningen inte legat på topp dessa dagar heller. Imorn ska jag iallafall till stallet, blir nog en uteritt eller, om det smält i paddocken, ett ordentligt ridpass. Det var längesen då det bara gått och rida ut nu på ett tag, så det skulle behövas! Om det blir bra väder i helgen hade jag tänkt att jag skulle fota lite granna också, var ju ett tag sen ni fick se nya bilder på Poppan, men har ju ett par liggandes från förra helgen också som ni självklart ska få se snart! ;) Jag bloggar kanske mer sen, förmodligen kommer bilderna ut idag eller imorn också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0