Scripts...

Hej igen! Skrev ju förut att jag skulle ta och sätta mig in lite i det här med actions (färdiga inställningar för redigering av en bild kan man säga att det är), eller scripts som det kallas för gimp, någon dag, och när jag väl fått för mig något så gör jag det oftast så fort som möjligt... ;) Har alltså testat lite olika scripts, hittade en del bra på den HÄR sidan, med en liten beskrivning till hur man gör (dock på engelska) också! :)) Provade lite snabbt med en bild som jag lägger ut, detta scriptet tror jag heter Sunshine men jag tycker nog inte att det passar jättebra till just den här bilden... Jaja, ska prova med fler script och på fler bilder, så kanske bi får se resultatet nån dag om ni vill? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin ponny du har!:)

Svar: Ja visst är hon fin?! :)
Evelina Lundgren

2013-01-06 @ 12:22:11
URL: http://www.sooofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0