Promenad med Poppelisan...

Hej! Snart ska jag få i mig lite mat, och lite senare bär det av till stallet. Får se vad jag och Poppan hittar på idag, inget inplanerat direkt... ;) Ikväll hade jag tänkt försöka få färdigt headern jag pratade om och sedan fixa designen här, och om jag hinner skriver jag ett inlägg om mina bästa, sämsta och roligaste bilder jag tagit också, vart ju nån som ville det när jag frågade om tips. :)) Igår gick jag en promenad med Poppan ut i skogen, jättemysigt! Hon skötte sig bra och vi tränade lite "stanna och fram-övningar" plus lite röst kommandon. Gick rätt så bra faktiskt, när jag sa trava (och fick smacka lite) så började hon trava lite långsamt bredvid mig även fast jag gick, och när jag sa "saaaaaaaaaakt av" (ja, precis så sa jag...) så saktade hon av till skritt igen. =) Efter stallet åkte jag iväg till Almina en sväng, vi hade det jättemysigt! 
 
 
Suddig instagrambild från igår... ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad heter du på insta? :)

Svar: Karamellpuffen ;)
Evelina Lundgren

2013-01-24 @ 16:46:37
URL: http://www.sofiahorsegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0