Nyklippt!

Hej! Idag har vart en mysdag med familjen, i förmiddags åkte jag och klippte mig (är jättenöjd med resultatet!) och sedan gick vi och åt thaimat och efter det bowlade vi! Vi fick lite tid mellan maten och bowlingen så då kollade vi lite i affärer, jag fick med mig en fin tröja hem! Bild på tröjan och håret visar jag i detta inlägget några rader ner... ;) 
Nu har jag suttit och lekt med lite penslar i gimp, bland annat hårpenslar, något väldigt kul och nytt för mig. ;) Hade tänkt att jag ska sätta mig in lite i det här med actions (ska finnas till gimp med vad jag förstått och inte bara photshop) någon dag också, tycker att man kan få till snygga och snabba redigeringar på bilder med sådana! :)) Jaja, tillbaks till tröjan och klippningen, här får ni bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0