Mys i stallet...

Hejhej! Idag har jag vart i stallet, det blev lite mys med mina stallkompisar och så skrittade jag ut med Alva och Ida, kul! :) Imorn blir det stallet igen så klart, då ska Poppan släppas ut i en ny hage med nya hästar, så det ska bli kul att se hur det går. :) Har fått en idé till en ny header (den jag har nu är bara tillfällig), så nu måste jag bara fixa lite nya bilder så att jag kan börja med den snart. Kan hända att jag gör den med gamla bilder nu och byter ut dem mot nya när jag har några, om jag inte orkar vänta hehe... ;) Funderar fortfarande på vad jag ska skriva det där åsiktsinlägget om, ni får mer än gärna komma med förslag!!!
 

Kommentarer
Postat av: ellen

svar: tack så mycket, och jo jag saknar hon verkligen jätte, jätte mycket! :)

2013-01-06 @ 21:17:18
URL: http://www.tvalulearyttare.blogg.se
Postat av: Lisa Fager

Gud vad söt bild! :)

Svar: Tack! :))
Evelina Lundgren

2013-01-12 @ 11:11:17
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0