Dagen

Hejhej! Idag har jag vart i stallet en snabbis och bara mockat och så, Poppan vilar ju i några dagar nu. Annars har jag inte gjort så jättemycket idag, redigerat lite bilder, satt ihop en liten kort film på när Poppan gör det enda tricket hon kan, nicka, som ni så klart ska få se sen. Har ju lovat att det ska komma ganska länge nu, hehe... ;) Förresten, ni har väl sett Hööks vårnyheter, hittade en hel del fint där kan jag bara säga, vill ha massor!!! 
Tänkte att jag skulle köra på en frågestund nån dag snart också, blir det bra tror ni? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Vilken härlig header. Saknar verkligen våren/sommaren när jag ser den :). Är det en Back on Track hjälm du har på dig? ;)

2013-01-28 @ 19:53:23
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0