I'm alive

Hej! Ursäkta bloggningen de senaste dagarna, är fortfarande sjuk så jag har inte orkat hålla uppdateringen vid liv... Men nu har jag knåpat ihop den här 30 dagar-listan, kom på att jag fick in lite frågor att ha till 30 dagar som önskemål någon gång också, så jag blandade ihop dem med lite andra (ex. de jag kommit på) och här är resultatet! Ska försöka skriva så att dag 1 kommer upp idag eller imorn. ;)
 
  • Dag 1: Vad heter du i andranamn? 
  • Dag 2: Hur gammal är du? 
  • Dag 3: Vilken månad fyller du år? 
  • Dag 4: Vilken ögonfärg har du? 
  • Dag 5: Tio intressanta fakta om mig
  • Dag 6: Vad har du för klädstil? 
  • Dag 7: Använder du smink? Isåfall vad.
  • Dag 8: Historien bakom Poppan-köpet
  • Dag 9: 10 sötaste ponnyerna på hästnet just nu
  • Dag 10: Lite kort fakta om Poppan
  • Dag 11: Mitt skåp i stallet
  • Dag 12: Värsta avramlingen jag vart med om
  • Dag 13: Vad vill du jobba när du blir ”stor”? 
  • Dag 14: Vilket gymnasieprogram ska du söka till? 
  • Dag 15: Mina hästgrejor (ex. hur många schabrak, träns pannband ridbyxor osv. jag har)
  • Dag 16: Tycker du att det är okej att gråta? 
  • Dag 17: Favoritämne i skolan? 
  • Dag 18: Mitt roligaste hästminne
  • Dag 19: Vill du gifta dig? 
  • Dag 20: Vill du ha barn? 
  • Dag 21: Vardagssysslorna i stallet 
  • Dag 22: I min ryktväska
  • Dag 23: Vad har du för mobil?
  • Dag 24: Var ligger din mobil när du sover?
  • Dag 25: Min favorithästras
  • Dag 26: Tio fakta om min hund Turbo
  • Dag 27: Poppans värsta bus
  • Dag 28: Mina bästa fototips
  • Dag 29: 10 fotoredigeringstips
  • Dag 30: Är du nöjd med ditt liv? 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0