30 dagar...

Då jag fått in önskemål om att göra en 30 dagar-lista (får er som inte vet vad det är så kan man kortfattat säga att det är en lista med 30 olika saker man ska skriva om för varje dag i 30 dagar helt enkelt) så hade jag tänkt fixa detta! Måste bara hitta en bra lista först, om ni har några förslag på frågor/punkter får ni gärna kommentera! :))
Har själv lyckats åstadkomma dessa punkter än så länge(absolut inte i någon ordning):
 
  • Tio intressanta fakta om mig
  • Poppans värsta bus
  • Historien bakom Poppan-köpet
  • 10 sötaste ponnyerna på hästnet just nu
  • Värsta avramlingen jag vart med om
  • Mitt roligaste hästminne
  • Lite kort fakta om Poppan
  • Vad jag vill bli när jag blir "stor"
  • Mina hästgrejor (ex. hur många schabrak, träns pannband ridbyxor osv. jag har)
  • I min ryktväska
  • Mitt skåp i stallet
  • Vardagssysslorna i stallet
     
Ja, det var väl det jag som jag kommit på, som sagt får ni mer än gärna komma med förslag så att jag kan köra igång med det här snart! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0