Övernattning, uteritt och ungdomsmöte!

Hej! Hann aldrig med nån bloggning igår, min helg har vart fylld av av stall, kompisar och en gnutta plugg.... ;) Fredag till lördag sov jag över hos Almina, lika mysigt som vanligt! Vi pratade, spelade spel och vräkte i oss godis... ^^ Igår red jag ut med Almina och Carrigan, vi skrittade ut en sväng, först en liten bit i skogen och sen ut i samhället. Även det var mysigt, och Poppan skötte sig super! På eftermiddagen blev det ungdomsmöte (eller ja, typ 10 minuter möte och resten tjejkväll...) hemma hos Savannah, också väldigt mysigt som vanligt! Vi började med möte, det brukar vi göra så att vi är färdiga med det och sedan kan äta mat (oftast pizza) och sedan kolla på film, skratta och äta godis. Det var iallafall väldigt trevligt och vi kom fram till några grejer på mötet också, lite planering inför påsk bland annat... ;) Nu ska jag städa lite i mitt rum, sedan blir det lite plugg, ut till stallet (fast idag ska Poppan vila) och i kväll blir det ponnyakuten!
 
Poppan på uteritten igår, Almina tog lite bilder med min mobil så det kanske blev nån mer bra ifall ni vill se? :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0