Röd outfit...

Hej! Igår provade jag ju alla grejer på Poppan, tyvärr var båda grimmorna för små... :( Men schabraket och lindorna passade iallafall och det blev hon jättefin i! Jag skrittade ut en sväng tillsammans med Elin och Ida, och provade så klart den röda outfiten, är inte så bra på att linda så jag fick hjälp av Elin, som är lindexperten i stallet, hehe... ;) Knäppte lite kort efter jag hade ridit som ni ska få se nu, tror även att Johanna har ett par bilder på när jag sitter på också, så jag kan säkert få nån av dem och visa här. ;) Här kommer ett par bilder på Poppan i den röda outfiten i alla fall.
 
 
 
 
Förresten så kollade vi på Poppans ben igår igen, jag sprang med Poppan så fick Anna, stallägaren, se hur hon travade, och hon haltade inget! :))) Så nu kan vi alltså börja sätta igång henne ordentligt, tror att jag ska börja lägga in lite trav i ridpasset idag! :D

Kommentarer
Postat av: JONNA

Supersnygg outfit :)

Svar: Tack :))
Evelina Lundgren

2013-01-05 @ 21:07:56
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0