Någon som vet?

Hejhej! Sitter nu och har lite rast i skolan, nu på morgonen har vi haft spanska och om en liten stund ska vi ha projekt. I eftermiddag hade jag tänkt tömköra Poppan lite, och så kanske det blir att jag hoppar upp och jobbar henne lite barbacka också. Onödigt inlägg jag vet, men ikväll ska jag iallafall försöka få upp bilderna från i söndags.  När man sparar bilden för webben eller bara sparar dem som vanligt och lägger upp här så ändras dock färgarna i bilden jättemycket, och dem blir nästan grådassiga, någon som vet hur man kan läsa detta? Är ju mycket roligare för er att se fina bilder liksom... ;) 
 
Bjuder på en bild av skönheten så att inlägget inte blir allt för tomt och onödigt, hehe... :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0