Dagen...

Travade ju som sagt lite på Poppan både idag och igår, jättekul! Hon var duktig, så länge hon går i form så har jag kontroll och hon är inte allt för pigg. ;) Trodde faktiskt att hon skulle vara mycket piggare, men i stället känns hon verkligen taggad på dressyr!!! :)) Idag börja skolan igen, jobbigt att gå upp så tidigt och jag gillar inte när man kommer in i samma gamla vardag igen... Annars var det helt okej, så klart kul att träffa mina kompisar igen! :) Vi fick nytt schema också, inte så värst bra tider utan sämre än på höstterminen, men en del bra saker också... Bloggar mer imorn, vet att det var dåligt med uppdatering igår men varken hann eller orkade med bloggen då. Men nu kör vi igen! ;)
 
Jag och Poppan när vi provred henne, lyckliga tjejer (eller jag var lycklig iallafall...)!!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Aww tack det samma! Jätte söt ponny verkligen!:D

Svar: Tack, visst är hon?! :D
Evelina Lundgren

2013-01-09 @ 11:03:32
URL: http://eliinwildlock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0