Bilderna kommer imorn istället...

Ja, som rubriken lyder, bilderna från idag kommer ut här imorn, eller inom snar framtid, istället, då det krånglar med bilduppladdningen... ;) Idag, red ju som sagt Alva Poppan, och jag red en liten stund jag också. Det gick rätt så bra, hon ville inte riktigt göra som jag ville ibland bara, hehe... Fotade Alva när hon red, och även Hannah & Zofine lite, så bilder på dem kommer sedan. Alva fotade mig och Poppan också, och efter själva ridpasset fotade vi lite fler (mer "finbilder" ;)), både på bara mig och Poppan, bara Alva och Poppan och när båda satt på. Fick nog någon ny att sätta in i headern tillsammans med dem som blev igår. ;) Efter att vi ridit fotade jag bara Poppan lite också, så det blev en riktig fotodag alltså! Vill än en gång tacka för alla fina kommentarer, blir jätteglad varje gång jag loggar in och ser att jag fått en ny kommentar! :))
 
Gammal bild från julaftonsritten, går tyvärr bara att lägga in gamla bilder i inlägget nu så för att liva upp det lite så får ni se den här iallafall... 
 
Lite senare kommer en dagens blogg-tävling också, så den får ni gärna delta i! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu är DAGENS BLOGG avgjord, gå in och kolla om du vann och glöm inte att anmäla dig igen!

Kram!

2013-01-13 @ 21:53:32
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0