Uteritt

Hej! Idag har jag ridit ut en sväng på Poppan tillsammans med Ida & Fina och Alva & Nissan (på tal om Nissan, det har jag ju inte berättat om... Det är en b-ponny som vi har på prov ett tag för att se om hon passar, ifall hon är bra ska vi köpa henne till Alva) och det var jättemysigt! :) Vi red en vända i skogen och Poppan skötte sig perfa, som vanligt ^^ Hon gnäggade inte och höll på och kolla på allt annat hela tiden som hon gjort det senaste, utan hon gick riktigt lugnt och fint o jag jobbade henne lite smått vilket gick super! Hon gick och tugga på bettet nästan hela tiden, var koncentrerad, och när jag jobbade lite så krökte hon fint på nacken och jobbade på lite mer med baken och ryggen. Jag är alltså väldigt nöjd med dagens tur, får se vad vi hittar på imorn! 
 
Bjuder på en liten bild på goaste Ida och Fina som jag tog för ett tag sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0