Ridbilder...

Hejhej! Det var ju faktiskt ett tag sen ni fick se lite ridbilder, eller ens höra om ridpass, men det beror dels på att jag faktiskt inte rida Poppan sen i måndags förra veckan då jag är sjuk (tror det är något influensaliknande jag åkt på, och det har varit hemkst långvarigt men nu känner jag iallafall att det är påväg att bli bättre) och sen så har jag ju inte kunnat rida henne ordentligt på ett bra tag så det har helt enkelt inte blivit några ridfoton eller nått kul att skriva om! ;) Längtar verkligen efter att bara få sitta på hennes varma breda rygg nu, det var ju ett tag sen... Tänkte iallafall att ni skulle få se lite blandade ridbilder, den första är från i början av juli när hon precis hade kommit, den andra är från i augusti tror jag (snacka om utveckling däremellan!) och de tre sista är från ett hoppass nån gång i höstas. ;)


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Glad alla ♥ dag, hoppas dagen blir super!

Kram Ponnydressyr

Svar: Tack det samma, kram! :))
Evelina

2013-02-14 @ 16:40:30
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0