Promenad + träning i paddocken...

Hejhej! Har precis ätit efter att ha kommit hem från stallet, var där ganska länge idag! :)) Jag gick en liten promenad med Poppan ut i samhället, och efteråt tränade vi lite ledarskapsövningar i paddocken. Det gick rätt bra, hon följer efter mig ganska bra nu, när jag går framför med långt grimskaft och svänger runt i konstiga små krumelurer så följer hon efter. Stanningen kan bli mycket bättre, hon stannar inte alltid när jag gör det, och hon reagerar inte så mycket när man stampar i marken och stannar. Hon mest fortsätter lulla på tills hon står bredvid... Men vissa gånger får vi till det! ;) Tränade även lite flyttning, går väl ganska så okej för det mesta, men även detta kan vi bli bättre på. Sen så är hon lite okoncentrerad ibland också, och går mest runt och kollar på annat... XD Men övning ger färdighet, så vi kämpar på!
 
Imorn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske blir en ridtur ut i samhället? Lite senare hade jag tänkt fixa till lite bilder på Ida och hennes söta ponny Pokemon som jag tog för ett tag sen också, så dem kommer ut idag eller imorn förhoppningsvis! Så länge får ni se ännu en bild från när Ida fotade mig och Poppan igår, resten kommer ut inom snar framtid, jag lovar!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna - jvjumping.blogg.se

Vilken fin bild ! :)

Svar: Tack! :)
Evelina Lundgren

2013-02-04 @ 15:23:41
URL: http://jvjumping.blogg.se
Postat av: Julia

sv: åh tack :)
Super söt häst du har ^^

Svar: Visst är hon, varsågod! :)
Evelina Lundgren

2013-02-04 @ 16:30:28
URL: http://typliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0