Och jag är igång igen....

Hej! Jag vet, återigen, att det var ett tag sedan jag skrev här, det beror dels på att sportlovet var fullt av stall, och att jag haft fullt upp med skolan denna veckan. Nu är jag igång igen iallafall, och är peppad på att blogga! Imorn ska jag till stallet och om underlaget är okej hade jag tänkt rida i paddocken och kanske prova lite galopp med Poppan nu när vi ändå både travat och skrittat ett bra tag efter vilan! :)) I tisdags longerade jag henne i hagen (när alla kommit in så klart...) samtidigt som de tolkade med Tex där, självklart tyckte Poppan att han var ursnygg och började springa runt med svansen upp i vädret och värsta steget, haha ^^ 
 
Jag bloggar mer imorn, har lite bilder på Ida och Pokemon (Idas vita b-ponny) från ett hoppass jag hade tänkt visa er någon dag snart också. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0