Hiss och Diss...

Hej! Ville bara börja med att säga att det verkar som om headern syns igen, eller för mig iallafall! Hojta gärna till om det ser konstigt ut för er. :)
 
Nu tänkte jag hissa och dissa ett par saker, först får detta supersnygga fleecetäcke en stor hiss, just för att det är så snyggt! Vet ju inte hur kvalitén är men det är dösnyggt, skulle inte Poppan passa jättebra i det?
 
 
 
Sen så vill jag dissa de här gummityglarna med små pluppar på, har inget emot utseendet så, men har själv ett par (inte just dessa från Hööks så vet ju inte hur dem är) och dem är inte så bekväma! Dem är tjocka, stela och jättekonstiga att rida med, vet inte om det är att jag är ovan kanske men jag gillar dem inte iallafall! ;)
 
 
Är det nån mer som provat dessa tyglar, vad tycker ni om dem i så fall? Och är det nån som har täcket, vad tycker ni om det i så fall? Är sugen på att införskaffa ett sånt åt Poppan nån gång... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0