Dag 5

 
10 intressanta fakta om mig:
 
  • När jag var liten hade jag verkligen jättejättekrulligt och jättejätteljust hår haha!
     
  • Jag älskar allt som har med choklad att göra (förutom mörk choklad då, uäh), speciellt vit choklad! Mums...
     
  • Jag har otur i spel och tävlingar, vinner nästan aldrig!
     
  • Jag har "bara" tävlat (inom ridsporten) tre gånger, då i klubbhopptävlingar även fast jag väl egentligen är mer dressyrintresserad! ^^ Känns ännu mer nervöst att tävla dressyr, man ska ha lärt sig och komma ihåg ett helt program liksom... :O
     
  • När jag är trött och umgås med mina kompisar kan jag skratta åt nästan precis vad som helst, hehe...
     
  • Jag tycker att det kan vara gott att äta våffla och pannkaka utan nånting på... ^^
     
  • Jag är allergisk mot nickel, och kan bara ha örhängen av titan. ;)
     
  • Jag gillar nästan alla färger, men inte orange.
     
  • Jag älskar kläder som har någon spets på sig, gärna i ljusa pastellfärger.
     
  • Jag gråter nästan varje gång jag ser på lejonkungen, den är så fin! :))
     
Haha... ^-^
 
Allting kanske inte var jätteintressant precis, men ändå... ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Ja! Åh tack :D

Kram

2013-02-15 @ 20:32:43
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0