Är det bara jag?

Hej! Just nu kan jag inte se min header, utan det är bara vitt även fast jag inte ens vart inne i stilmallen och kodmallarna! Tänkte kolla ifall ni inte heller kan se den eller om ni bloggare har samma problem? Jaja, hoppas jag får bukt med det snart för bloggen är ju mycket finare med header och det är roligare att blogga också... ;)

För övrigt mår jag fortfarande inte bra, och har inte ridit Poppan på en vecka... :( Har bara vart där och fixat lite men som tur är får jag hjälp av min familj och mina stallkompisar så jag slipper anstränga mig allt för mycket. Det är jättesnällt verkligen, stort tack till er! Idag skulle Johanna rida henne också så då får hon ju lite motion vilket är super! :)) Bloggar nog inget mer idag, men imorn kommer nästa dag från 30 dagars-listan upp iallafall. ;) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: ida

jag kan inte heller se din header:(!!

Svar: Okej, jag kan se den nu iallafall ;))
Evelina Lundgren

2013-02-12 @ 21:16:12
URL: http://idasdrommar.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ser den! :)

Svar: Japp, tror att det löst sig nu för jag kan också se den! ;)
Evelina Lundgren

2013-02-13 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0