Mys med familjen

Hejhej! Idag blir det inget stall för min del, då vi har medryttare på Poppan torsdagar och fredagar. Lite tråkigt nu när det är lov men bra när det är skola och mycket att göra... Nu är vi på väg till badhuset och ska bada, sen ska vi hämta mamma från jobbet och gå ut och äta lunch tillsammans :) En riktig mysdag med familjen alltså! Imorn blir det stallet även fast jag inte har Poppan, ska hjälpa till på shettisridläger vilket också ska bli mysigt, hoppas många av mina goa stallkompisar också ska hjälpa till! Kommer säkert kila bort och hälsa på min skönhet när jag får tid över... ;) Jag bloggar mer senare, tänkte prova på att göra en egen reflexskärm att ha när jag fotar, så då får ni se hur det gick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0