Galopp!!!

Hej! Igår blev det stallet nästan hela eftermiddagen, jag provade att galoppera Poppan då det gick att rida lite grann i paddocken! :D Det märks att hon inte gjort det på ett tag, hon blev lite ställd när jag fatta galopp och tyckte det var jättejobbigt samtidigt som hon inte riktigt visste hur hon skulle göra. Sen blir dem ju lite knäppa när vädret skiftar så också, så det blev en del bocksprång och små skutt haha. ^^ Men jag gav mig inte och till slut fick vi lite hyfsad galopp utan att hon drog ner huvudet för att få sakta av. Jag är ändå nöjd med gårdagens ridpass, och snart tror jag att vi kommer igång ordentligt med galoppen också om vi bara får byggt lite muskler i den. Idag hade jag tänkt ta med kameran till stallet, så vi får se om det blir några bra bilder som följer hem för då ska ni självklart få se dem! ;)
 
Bjuder på en liten bild på lillsis och turbo så att det inte blir ett helt bildlöst inlägg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0