Shoppat loss!!!

Hej! Idag har jag och min kompis Almina vart på torp, mellandagsrean på hööks startade ju idag! :))
 
 
Köpte en del på hööks, hittade dock inget någon annan stans (förutom en liten grej till Alva)och smart som man är glömde jag mitt presentkort på HM också... :) Jaja, från hööks fick jag med mig en del snygga saker till Poppan i alla fall, tror att allt gick på strax under femhundra, även fast jag bara köpte två grejjer (grimmorna som jag fick för halva priset, vilket blev hundra för båda) som var rea på! Här får ni lite snabba bilder på sakerna, ska prova allt imorn så då kanske ni får se hur det blev på Poppan också. ;)
 
 
Detta är allt jag köpte, två grimmor, rött schabrak med matchande lindor och mansnoddar.
 
Lindorna trodde jag att det skulle vara rea på men det var tydligen bara på dem rosa... Jaja, jag köpte dem ändå...
Ett rött scabrak med gråa kanter, ljusgrå och mörkgrå passpoal, som matchar lindorna!
 
Två grimmor, en marinblå JH-collection grimma och en brun claridge house grimma, tror Poppan blir supersnygg i dessa. ;)
 
Sist (och faktiskt minst) köpte jag svarta mansnoddar, som jag kan ha till lite mer än de rosa jag också har.
 
 
En riktigt mysig dag med mycket nya saker som följde med hem blev det alltså, efter torp åkte vi även hem till Almina och såg på film. :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0