Ledarskapsövningar, fotografering, putsning mm...

Hejhej! Idag har jag vart i stallet riktigt länge, från halv två till halv/kvart i sju! :) Jag har hunnit med massor! Det började med att jag fotade mina jättegoa kompisar Johanna & Tintin och Ida & Pokemon, då Johanna frågat om jag kunde fota henne och shettisen Tintin om jag hann till stallet innan det blev alltför mörkt... Jag hann alltså dit när det fortfarande var hyfsat ljust ute, men när hästarna var tillsnyggade hade det dock börjat skymma lite så de flesta bilderna blev nog lite suddiga... Men någon bra blev det nog i alla fall, ni ska få se en bild på Johanna och Tintin jag lånade från hennes blogg då jag fotade med hennes kamera. ;) 
 
 
Har inga bilder på Ida & Pokemon än, men om det blev några bra på dem och några fler på Johanna & Tintin så kan ni säkert få se dem senare om ni vill?  
 
Det var egentligen meningen att Johanna skulle fotat mig och Poppan idag också, men det hann bli så mörkt så det blev inget bra alls. Vi får ta och fota lite tidigare någon dag i stället, så att vi har gott om tid på oss i dagsljuset! :) Efter plåtningen tränade vi lite ledarskapsövningar med Poppan i paddocken, hon tyckte det var lite jobbigt så hon sprang iväg en gång när hon var lös, hehe... Hon tyckte nog att det var lite kul också, då hon har en del överskottsenergi nu när hon stått still ett tag. ;) Efter träningen med Poppan släppte vi en av minatyrhästarna, Engla, i paddocken så att hon fick springa av sig lite, hon racade verkligen runt! Sedan tog vi in alla hästar och gav dem em-mat, och till sist putsade jag och Alva Poppans grejjor. Det blev en heldag i stallet idag alltså! :))

Kommentarer
Postat av: JONNA

Så söt bild! :D

Svar: Tack, ja visst är dem söta?! ;)
Evelina Lundgren

2013-01-05 @ 21:07:35
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0