Hej 2013!

Hej! Idag är det 1 januari, kan ni fatta att tiden har gått så fort?! Om knappt två veckor har vi haft Poppan i ett halvår, det är helt sjukt vad tiden går, men vi har hunnit med mycket tillsammans och ännu mer ska det bli! Jag ser verkligen fram emot sommaren i år (!), tänk en sommar som kan spenderas med min alldeles egna häst och underbara vän! Snart står dessutom ridhuset färdigt på Ängkullen, så nästa vinter (och slutet av denna) kommer vi förmodligen kunna rida ordentligt inomhus! :)) Detta kommer bli ett grymt år, det är jag säker på. ;) 
 
Nu har jag kollat på film, och snart ska jag äta lite för att sedan åka ut till stallet och träffa min älskade Poppan. Jag ska förmodligen rida ut med Erica och säkert någon mer, mysigt! Sedan blir det förmodligen lite mys i stallet med Poppan och mina goa stallkompisar, kanske skulle ta och putsa Poppans grejer riktigt ordentligt idag...? Imorn har medryttarna Poppan (dem har henne onsdagar och torsdagar nu i stället) och vi ska åka och bowla med familjen, det ska bli kul! På torsdag är jag också stallfri och då ska ju jag och min vän Almina åka till Hööks och shoppa på mellandagsrean, superkul! Vi äter förmodligen på max också, hehe... ;)) 
 
Jag skriver mer senare, förmodligen efter stallet, så länge bjuder jag på en ovisad bild på mig och Poppan som snälla Erica har fotat... :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0