Bio...

Hej! Nu har jag precis ätit lite mat efter att ha kommit hem från stallet och nu gör jag i ordning mig för att gå på bio med bästa Almina! Ska bli jättrmysigt, vi ska se på Ego, vad jag hört så ska den vara bra iallafall! :)) Idag har vart en riktig fotodag, minnet var tomt när jag åkte och fullt när jag kom hem, hehe... ;) Jag har fotat både Alva och Kalle, Freia och Maskot, Ida och Fina och bara Poppan! Sen så var underbara Ida jättesnäll och fotade mig och Poppan också, tack! :D Här kommer ett litet smakprov på mig och Poppan, resten av bilderna kommer senare! ;)
 
Förresten så har hon sin nya lädergrimma på bilden, visst är den snygg?! Kommer fler bilder på henne i den senare. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin bild, ha det så kul ikväll! Ses sen<3

2013-02-02 @ 17:16:24
Postat av: ida

Varsågod:)!

2013-02-02 @ 17:50:48
URL: http://idasdromar.blogg.se
Postat av: Ida

FIN BLOGG!
Sv: Tack ♥

Svar: Tack! :D <3
Evelina Lundgren

2013-02-03 @ 00:26:09
URL: http://nikonsaklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0