Välkommen till karamellpuff.blogg.se!

Hej, och välkommen hit, till min alldeles nystartade blogg! Jag som skriver heter Evelina, och mig kan ni läsa mer om ifall ni klickar på "Läs mer om Evelina" i menyn. Min bästa vän här i livet kallas för Poppan och är världens bästa och sötaste d-ponny, enligt mig i alla fall. Vill ni läsa mer om henne kan ni klicka på "Läs mer om Poppan" i menyn. 
 
Tidigare har jag haft en blogg på blogspot, men efter en del funderingar kom jag till slut fram till att jag skulle byta hit, då jag tycker att man lättare kan få till en snygg design här och så vidare eftersom man kan ändra mycket i stil- och kodmallarna. :) Fortsätter ni att läsa bloggen blir jag otroligt glad, den handlar om det mesta i mitt liv, foto, min vardag och hästar framförallt! Finns inte så mycket mer att berätta, läs gärna lite mer om mig och Poppan, och följ bloggen så klart!
 
     
Poppan i hennes julpyntade box, tänk att det faktiskt är julafton imorn! :))  
 
 
Inlägg om dagen kommer senare + en liten sneak peak från när jag fotade Poppan tidigare! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0