Poppanfotograferingen

Hej! Tänkte då lägga ut de bästa bilderna från när jag fotade Poppan igår, blev rätt så nöjd med dem ni får se i alla fall.. ;) Har allt mina favoriter, som ni förmodligen kommer att få se fler gånger här. 
 
 
 
 
Min lilla fotomodell till ponny ställde upp sig ståtligt och nästan poserade, haha.
 
 
 
En av mina favoritater... :)
 
 
Min absoluta favorit, kommer nog att användas mycket, hehe... :) Kan stirra mig blind på denna bilden, om jag får säga det själv tycker jag att min ögonsten är så otroligt vacker! <3
 
 
Vilken gillade ni bäst? Som sagt är min favorit den sista, men gillar även 2an, 7an och 8an skarpt! :)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Kalle Anka, och sedan ska jag göra mig i ordning det sista inför julfirandet, kommer kanske en bild på kvällens outfit sen också... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0