Mer om julaftonsritten...

Hej igen! Tänkte då berätta lite mer om julaftonsritten! Förutom att det var väldigt mysigt så skötte sig Poppan också oväntat bra, även om hon så klart var tvungen att kolla till på lite läskiga saker ibland. Till en början lunkade hon på vädligt fint och snällt, men när vi kom till ett ställe där hon inte vart förut så ville hon gärna gå så tätt intill  sin bästa hagkompis Sangi som gick framför som möjligt, så kände hon sig lite tryggare. Jag red alltså bakom Elin  som red Sangi, och pratade en del med henne, så det var ju tur för Poppan så hon fick en trygg hästkompis att gå med... ;) Har ett par bilder tagna med systemkameran (och inte min mobil som den förra) som ni ska få se, tänkte visa er bilderna från fotograferingen igår också lite senare. 
 
 
 
 
 
 
 
Och till sist vill jag och min älskade lilla tomtenisse önska alla läsare en riktigt god jul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0