Mellandagsrean på Hööks...

På torsdag ska förmodligen jag och min kompis Almina åka till Hööks, då mellandagsrean där startar då. Jag har redan planerat lite för vad jag ska köpa, men jag hittar säkert nått mer när jag får se vad de har för erbjudanden. Jag tänkte i alla fall ta och visa er vad jag planerar att inhandla, vill inte köpa allt för mycket då jag ska till gbg horse show i vår också och vill handla mycket där! 
 
Dessa lindor funderar jag på att köpa, jag har ett rött schabrak hemma som dem nog skulle passa till.
 
Jag ska också köpa dem här bakskydden, då jag fick framskydden i julklapp. :)
 
Sedan skulle jag också vilja ha det här till lindorna, men det får jag nog spara till en annan gång om dem inte har nått bra erbjudande på det... ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0