Lite bilder på några av julklapparna jag fick...

Hej igen! Tänkte då lägga ut lite bilder på en del av julklapparna jag fick, fler bilder på resten kommer senare, och  så ska ni även få se bättre bilder på hur Poppan blev i grejerna. :)
 
Skalet på mig och Poppan, är jätteglad att jag fick det! :))
 
 
En ny säkerhetsväst som jag kollat på länge :)
 
Marinblått schabrak och matchande benskydd till Poppan, även en snygg och matchande väst till mig! Här matchas det för fullt, längtar tills våren då jag kan ha västen till också, supersnygg outfit asså ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annie Linell

Vilka fina saker! :)

2012-12-27 @ 21:44:16
URL: http://www.annielinell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0