Idag igen

Hejhej! Har hjälpt till på shettisridläger idag med, och imorn är sista dagen. I kväll har vi haft gäster här, och nu tänkte jag uppdatera er lite snabbt innan jag tar det lugnt och slappar lite framför teven. :) Hade tänkt att jag ska försöka sno ihop ett litet åsiktsinlägg nån dag, jag ska bara hitta något att skriva om, hehe... Den tredje januari börjar mellandagsrean på hööks, och jag och min kompis Almina hade tänkt åka dit och shoppa lite! Kul och mysigt! Vi får inte bränna för mycket pengar bara, vi ska nämligen gå på göteborg horse show tillsammans och då måste vi köpa massor på mässan ju! ;) Jag bloggar mer imorn, då kanske jag har kommit på vad jag ska skriva åsiktsinlägget om också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0