Dagen...

Hej! Idag har jag ju som sagt vart på bio med familjen, mysigt var det! :) Tidigare idag var jag så klart i stallet, och provade lite julklappar som jag fick igår. Jag skrittade ut en väldigt kort sväng i samhället barbacka, och Poppan var jättesnäll och lugn! Hon blev lite piggare på hemvägen, men det fixade vi snabbt med några halter och lite arbete i låg form... ;)

Orkar inte fixa bilder på julklapparna nu, men jag kan ju berätta lite om vad jag fick i alla fall. Fick lite saker till Poppan, ett schabrak med matchande benskydd och även en matchande väst till mig, en säkerhetsväst, ett vintertäcke, ett mobilskal med mig och Poppan på, lite kläder mm. :) Skriver mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0