Alldeles strax till stallet...

Hej! Bloggar bara lite snabbt såhär på morgonkvisten/förmiddagen (vad man nu vill kalla det), jag ska snart iväg till stallet och hjälpa till på shettisridläger! Mysigt ska det bli, med goa stallkompisar och söta små barn! Knäppte lite foton på mig i en av tröjorna jag fick i julklapp, så den enda som blev bra ska ni få se nu! Fotar kanske mer i eftermiddag, jag hann ju faktiskt aldrig att prova reflexskärmen nu på morgonen... ;) 
 
Det är ett linne i lite silkigt tyg, med en svart krage upp till, det syns dock inte så bra på denna bilden men jag kanske kan fixa lite detaljbilder snart. Jag tycker i alla fall att den var riktigt snygg, har gått och kollat på den ett tag i affärerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0